LIVRARE ȘI PLATĂ
Toate produsele de pe site-ul www.schiuridevanzare.ro au prețul afișat în lei, prețurile nu includ taxele de transport și ramburs, pe care cumpărătorul trebuie să le suporte in cazul în care comanda nu depășește valoarea de 400lei pentru plata cu card bancar si 600lei cu plata ramburs.
La comenzi în valoare mai mare de 400lei achitate cu cardul bancar online pe site-ul www.schiuridevanzare.ro, livrarea este gratuită. Pentru comenzile cu plata ramburs, LIVRAREA ESTE GRATUITA pentru comenzile care depasesc valoarea de 600lei. Toate modificările de preț, reducerile sau promoțiile vor fi menționate în mod explicit în descrierea produsului. Valoarea minimă a unei comenzi este de 100 de lei. Valoarea minimă se referă la valoarea de plată (valoarea produselor minus valoarea voucherelor dacă acestea există), fără taxa de transport.
Lansarea comenzii, e-mail-ul automat care se transmite după primirea comenzii și discuțiile telefonice, prin e-mail și prin orice alte metodă, cu personalul firmei SC SKI-DISCOUNT SRL., nu constituie acceptări ferme ale comenzii și nu semnifică încheierea contractului la distanță.
Livrarea produselor comandate pe site-ul nostru se face în de 3 zile lucratoare față de momentul plasării comenzii. Sunteți înștiințat printr-un email în momentul în care produsele comandate au fost predate agentului de curier rapid. Durata de livrare este de 1-2 zile din momentul primirii emailului de înștiințare a expediției, pentru zonele acoperite de firma de curierat rapid (90% din teritoriul României). Comenzile înregistrate sâmbătă și duminică vor fi expediate luni, livrarea se va face marți sau miercuri, în funcție de locația clientului.
În cazuri excepționale, livrarea poate dura mai mult, iar atunci veți fi înștiințat telefonic despre acest lucru. Timpul de procesare a comenzii este de 3 zile lucrătoare.
Produsele sunt împachetate conform cerințelor firmei de curierat și sunt asigurate pe timpul transportului, până în momentul livrării. Constatările referitoare la integritatea coletelor se vor face în prezența agentului curier. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.
Livrarea se face doar pe teritoriul României, cu ajutorul serviciilor de curierat rapid prin firma Sameday, sau altă firmă de curierat parteneră. În cazul în care localitatea dvs. nu este în lista Sameday sau altă firmă de curierat cu care avem încheiată o colaborare puteți opta pentru ridicarea coletului de la cel mai apropiat sediu. Produsele sunt livrate la adresa specificată de dumneavoastra ca adresă de livrare în momentul plasării comenzii. În ziua în care agentul de curierat va livra produsul, veți fi contactat telefonic pentru a stabili unde doriți să fie efectuată livrarea. Astfel, puteți alege o altă adresă de livrare, dacă nu sunteți disponibil la adresa specificată.
La comenzile care nu depășesc valoarea de 400lei tariful de livrare este calculat de firma de curierat si diferain functie de greutate si volum. Această valoare se va adăuga la pretul final al produselor. Se va percepe o taxă de 5 lei pentru comenzile care au ca și metodă de plată Ramburs la curier.
SC SKI-DISCOUNT SRL își rezervă dreptul de a refuza colaborarea cu persoanele ce manifesta comportament și limbaj neadecvat (agresiv, licențios etc.) sau care au în istoricul comenzilor livrări refuzate. De asemenea, SC SKI-DISCOUNT SRL își rezervă dreptul de a le bloca accesul acestora la site.
Plata produselor achiziționate de pe site-ul Schiuridevanzare.ro poate fi facută în trei moduri:
- Ramburs: comanda este achitată agentului de curierat rapid în momentul în care i se livrează produsele comandate.
- Numerar: în cazul în care ridicați produsul de la magazinul nostru din BOTOSANI, Strada Cuza Voda Nr 24A.
- Plata online pe site-ul www.schiuridevanzare.ro
Nr. Reg. com: J2024022956006
C.I.F.: 50556283
Nr. telefon: 0742.858.763
CONT: RO13INGB0000999916389118
E-mail: office@schiuridevanzare.ro
Comanda este procesată după confirmarea plății.
RETURNAREA PRODUSELOR
Produsele achiziționate prin contract la distanță se pot returna conform prevederilor O.G. 130/2000, cu modificările ulterioare. Acestea se pot returna, cu ambalajul original, cu toate accesoriile și consumabilele și în aceeași stare în care au fost recepționate, împreună cu factura în original, în termen de 15 zile lucrătoare de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.
Atenție !!! În cazul în care se returneză un produs care are transportul gratuit datorită depășirii valorii de 400lei la plata online si 600lei la plata ramburs, în momentul în care se returnează suma de bani aferentă produsului se va reține suma de aferentă transportului.
În funcție de stocul existent, firma SC SKI-DISCOUNT SRL oferă următoarele opțiuni clientului:
- de a înlocui produsul cu altul
- de a repara produsul
- de a returna contravaloarea produsului, în cel mult 15 de zile de la primirea acestuia
Condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, socuri sau consum (la consumabile), etc. SC SKI-DISCOUNT SRL nu îşi asumă nici o responsabilitate pentru manipularea, transportul, montajul executat de client, şi nici nu acceptă returnarea produselor ce au defecte rezultate din aceste cauze.
De asemenea, în cazul ridicării produselor de la sediul magazinului S. nu beneficiați de dreptul de denunțare a contractului în termen de 14 zile, întrucât acest mod de livrare nu poate fi considerat comerț la distanță.
*De asemenea, pentru schimburile sau retururile de mai mult de 2 produse pentru care solicitați ca ridicarea produselor să o facem noi, se va percepe o taxă suplimentară de transport care va fii comunicată în momentul în care sunteți contactat pentru a stabili metoda pe care o alegeți pentru ca produsul să ajungă la noi.
ATENȚIE!!! Piesele și accesoriile pentru trotinete electrice nu pot fii returnate fără dovada încercării de montaj într-un service autorizat. Clientul își asumă în totalitate răspunderea în cazul comandării pieselor sau accesoriilor nepotrivite și îi revine obligația de a verifica dimensiunea sau specificațiile produselor.
CALITATEA PRODUSELOR
Nici prețul, nici specificațiile tehnice prezente pe site nu reprezintă în vreun fel obligație contractuală, iar acestea pot fi schimbate fără o notificare prealabilă. Toate fotografiile produselor au caracter strict informativ; pot exista diferențe între pozele prezentate pe site și produsele respective sau acestea pot conține accesorii neincluse în prețul afișat.
GARANȚIA PRODUSELOR
Produsele noi achiziționate prin intermediul site-ului www.schiuridevanzare.ro beneficiază de garanția acordată de fiecare producător sau distribuitor partener, în conformitate cu legislația în vigoare. Produsele folosite (second-hand) nu beneficiază de garanție.
Garanția este valabilă de la data achiziționării produsului, se aplică numai clientului inițial, nu este transferabilă și se limitează la repararea, înlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia în funcție de stocul existent.
Garanția nu acoperă situații precum: uzura firească apărută în timp, asamblarea incorectă, întreținerea în neconformitate cu recomandările producătorului, montarea unor componente sau accesorii necompatibile cu produsul sau care au altă destinație, accidente, abuzuri sau neglijențe.
Garanția se pierde în cazul în care produsul achiziționat este folosit în alte scopuri decât cele recomandate de către producător. Pentru a putea beneficia de garanție, produsul trebuie să fie însoțit, în mod obligatoriu, de bon sau factură fiscală și, după caz, de certificatul de garanție valabil și de o copie a actului de identitate a cumpărătorului.
În cazul coletelor livrate prin SameDay, SC SKI-DISCOUNT SRL nu oferă despăgubiri materiale și nu schimbă produsele ce au fost avariate în timpul transportului. Este responsabilitatea dvs., în calitate de client, să verificați cu atenție coletul în momentul primirii, iar dacă observați urme de lovire de orice natură, vă rugăm să consemnați imediat pe documentul de transport (AWB) și să formulați imediat o reclamație telefonica la sediul central al SameDay.
Prețurile din magazinul fizic pot să difere față de prețurile din magazinul online.